Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Házhozszállítási feltételek

Házhozszállítási feltételeink

Viszonteladó partnereink számára létrehozott webáruházunk nagyban megkönnyíti a rendelések leadását, azonban továbbra is lehetőséget biztosítunk a hagyományos rendelésleadásra. Pl. telefon, e-mail. A hozzánk érkező rendeléseket a feldolgozás után visszaigazoljuk.

(Kérjük a visszaigazolást ellenőrizni, hogy a kívánt termék, és annak mennyisége érkezhessen meg önökhöz, s ezzel a további nehézségeket is megelőzhessük.)

Hétfőtől – csütörtökig, minden 12:00 -óráig leadott rendelést 24 órán belül kézbesít a szállítmányozó cég, amennyiben a rendelt termékek raktári mennyisége maghaladja a rendelt mennyiséget!

A pénteken 12:00 -óráig leadott rendeléseket a hétfői napon szállítják ki!

A szállítási költséget a rendelési érték alapján határoztuk meg. Minél nagyobb a rendelési érték, annál nagyobb összeget vállalunk magunkra a szállítási költségből. Ennek alapját az alábbi lista szemlélteti:

  • Amennyiben a kiszállítható rendelés értéke eléri a nettó 800 000 Ft-ot, a szállítási költség ingyenes.
  • Amennyiben a kiszállítható rendelés értéke nettó 400 000 Ft - 800 000 Ft közötti, a szállítási költség nettó 5 000 Ft
  • Amennyiben a kiszállítható rendelés értéke nettó 1 Ft - 400 000 Ft közötti, a szállítási költség nettó 10 000 Ft

Utánvétes csomag:

Utánvétel esetén a számla végösszegét a sofőr részére kell kifizetni, ezután átadja a csomagot az Önök részére!
Az utánvétel semmilyen plusz költséggel nem terheli a vevőt!

Csomagkövetés:

Ha megrendelt árut futárszolgálattal küldjük el a szállítási címre, nyomon lehet követni a csomag útját az alábbi oldalon. Ehhez csak a küldeményazonosítóra van szükség, amit csomagfeladáskor generálunk és az MPL automatikusan megküldi a megrendelő által megadott e-mail címre!
Csomagkövetés

Az ország számos területére szállítunk saját járművekkel is, melynek előnye, hogy hosszabb szálas csöveket is ki tudunk szállítani, melyet futárral nincs lehetőségünk. A saját járműves szállításunk nem rendelkezik online csomagkövetési információval, azonban munkatársaink készséggel válaszolnak a kiszállítás részleteivel kapcsolatban. 

Áruátvétel:

A kiszállított csomagokat minden esetben munkatársunkkal vagy a szállítmányozó cég munkatársával tételesen át kell venni, majd a számla mind a két példányát aláírni, bélyegezni!

Ezután a sofőr a számla első példányát átadja önöknek (kivéve e-számla esetén), a másodpéldányát visszajuttatja a Szerelvénybolt Kft. részére!

( Szállítólevél esetében a szállítólevél másodpéldánya marad a vevőnél, az első példányt a sofőr visszajuttatja a Szerelvénybolt Kft. részére! )

Sérült Csomagolás / Termék:

Kérjük minden esetben vizsgálja meg a csomagot, hogy lát-e rajta külsérelmi nyomot. Sérült csomag esetén azonnal jelezni kell a szállítónak (akár futárcég, akár saját munkatársunk szállít).

Hiány / többlet / eltérés:

A csomag átvételét követően a lehető legrövidebb időn belül ellenőrizni kell a csomag tartalmát: mennyiségi és minőségi átvétel. Amennyiben a termékek között sérült árut, vagy nem megfelelő árut, hiányt, vagy többletet tapasztal, kérjük haladéktalanül jelezze munkatársainknak.