Házhozszállítási feltételeink
Kedves Ügyfeleink!
2013. január-tól megkezdtük a megrendelt termékek kiszállítását, külsős szállítási cég által.
A megrendelések menete továbbra is változatlan módon történik, elfogadjuk a telefonon, faxon, e-mailben leadott rendeléseket, melyekről visszaigazolást küldünk önöknek.
A postai címkék könnyebb értelmezéséhez tekintsék meg az alábbi dokumentációkat:
(Kérjük a visszaigazolást ellenőrizni, hogy a kívánt termék, és annak mennyisége érkezhessen meg önökhöz, s ezzel a további nehézségeket is megelőzhessük.)
Hétfőtől – csütörtökig, minden 12:00 -óráig leadott rendelést 24 órán belül kézbesít a szállítmányozó cég!
A pénteken 12:00 -óráig leadott rendeléseket a hétfői napon szállítják ki!
Minden megrendelésre egységesen, nettó 7.000.- HUF szállítási költséget számolunk fel.
Utánvétes csomag:
Utánvétel esetén a számla végösszegét a sofőr részére kell kifizetni, ezután átadja a csomagot az Önök részére!
Az utánvétel semmilyen plusz költséggel nem terheli a vevőt!
Csomagkövetés:
A megrendelt árut nyomon lehet követni az alábbi oldalon, ehhez csak a küldeményazonosítóra van szükség, amit munkatársainktól lehet beszerezni!
Csomagkövetés
Áruátvétel:
A kiszállított csomagokat minden esetben a szállítmányozó cég munkatársával tételesen át kell venni, majd a számla mind a két példányát aláírni, bélyegezni!
Ezután a sofőr a számla első példányát átadja önöknek, a másodpéldányát visszajuttatja a Szerelvénybolt Kft. részére!
( Szállítólevél esetében a szállítólevél másodpéldánya marad a vevőnél, az első példányt a sofőr visszajuttatja a Szerelvénybolt Kft. részére! )
Sérült Csomagolás / Termék:
Ha a termék láthatóan sérült csomagolásban érkezik, azt az átvételi lapon jelezni kell!
Az átvételt követően, a tételes áru átadás során a csomag tartalmának állapotáról meg kell győződni, ha sérült termék található a csomagban azt a sofőrnek az átvételi lapon szintén jeleznie kell!
A sérült áruról jegyzőkönyvet kell készíteni, amit vagy a sofőr, vagy a szállítmányozó cég megbízottja fog elkészíteni, 3 napon belül!
A csomagot és a benne található árut a jegyzőkönyv felvételéig félre kell tenni, nem szabad bolygatni!
- Web
- Telefon: 06-40/313-233
A jegyzőkönyv felvétele után, a szállítmányozó cég munkatársa eldönti, hogy a csomagot magával viszi bevizsgálni, vagy a címen hagyja (Ez függ a sérüléstől, illetve a csomag méretétől, súlyától. ) A címen maradt sérült csomagok cseréjét, telefonos egyeztetés után a megbeszéltek szerint intézzük!
A sérült csomagok, termékek bevizsgálását, 30 napon belül bírálják el, a kártérítés csak ezután lehetséges!